Wszystkie informacje przekazane w celu wykonania zadania objęte są klauzulą poufności.
Pytania do strony internetowej:
I. Skąd wiesz o iREBU?
II. Informacje o Twojej działalności:
a) czym się zajmujesz?
( nazwa, branża, specjalizacja, oferta, rodzaje usług / produktów... )
b) historia firmy,
( jak długo znajduje się na rynku, historia kampanii marketingowych... )
c) docelowa grupa klientów,
( zainteresowania, wiek, płeć... )
III. Informacje dotyczące strony internetowej:
a) czy obecnie posiadasz stronę internetową?
( proszę podać nazwę domeny )
b) przyczyna tworzenia nowej strony internetowej,
( kreacja marki, przedstawienie oferty, promocja usług / produktów, informacja, rozrywka, edukacja... )
c) preferencje kolorystyki nowej strony internetowej,
( ciepła, zimna, proszę podać przykładowe kolory, adresy stron internetowych )
d) czy zaprojektować nowe logo?
( proszę opisać jego najważniejsze cechy )
IV. Struktura strony internetowej:
a) przykładowe elementy:
- o firmie, zakres usług, historia, kadra / pracownicy,
- oferta, lista usług / produktów, etapy pracy, cennik, metody płatności, dostawy, regulamin, reklamacja,
- galeria / portfolio / realizacje,
( prosta bez kategorii, czy rozbudowana o kategorie i indywidualne opisy ) - klienci / partnerzy / opinie / referencje / szkolenia / certyfikaty,
- blog,
( prosty bez możliwości komentowania, czy rozbudowany o kategorie, tagi, komentarze ) - kontakt, dane firmy, formularz zapytania, lista oddziałów, mapa Google,
- integracja z Social Media,
- aktualności,
- szybkie płatności,
- newsletter / lista mailingowa,
b) które elementy chciałbyś zaprezentować w głównym menu?
( w przypadku zagnieżdżonej struktury proszę podać także pod elementy )
c) co chciałbyś zaprezentować na stronie głównej?
( proszę podać nagłówki tematów, elementy oferty... )
d) czy nowa strona internetowa ma zawierać wersje językowe?
( proszę podać w jakich językach ma zostać wykonana )
e) Social Media:
( proszę podać adresy www profili )
- Facebook,
- Google+,
- Twitter,
f) czy posiadasz materiały potrzebne do uzupełnienia strony internetowej?
- hasła reklamowe, teksty do poszczególnych podstron, tłumaczenie na obcy język,
- zdjęcia siedziby firmy, oferty usług / produktów,
( bardzo istotna jest odpowiednia jakość zdjęć )
g) dodatki:
- wyszukiwarka treści,
- znak wodny na zdjęciach,
- indywidualny szablon e-mail dla newsletter / lista mailingowa,
V. Hosting oraz domena:
a) czy zarejestrować domenę dla nowej strony internetowej?
( proszę podać nazwę )
b) czy zadbać o miejsce do umieszczenia nowej strony internetowej i poczty e-mail?
VI. Budżet i termin wykonania:
a) jaki budżet chciałbyś przeznaczyć na nową stronę internetową?
- 2000 PLN, rozbudowany projekt graficzny RWD,
- 1000 PLN, standardowy projekt graficzny RWD,
b) jaki jest ostateczny termin realizacji projektu?
( proszę podać sugerowaną datę zakończenia )
VII. Promocja i marketing:
a ) w jaki sposób będzie promowana nowa strona internetowa / oferta?
- katalogi firm, e-sklepów,
- linki sponsorowane, Google Adwords, Facebook,
- ogłoszenia oraz artykuły sponsorowane,
- pozycjonowanie,
- social media,
- blog firmowy, komentarze oferty,
- kampanie mailingowe,
b) czy zaprojektować materiały reklamowe, spójną identyfikację wizualną,
- pieczątkę,
- wizytówkę,
- papier firmowy,
- teczkę / segregator,
- ulotkę / plakat / roll up,
MACIEJ SKRZYPCZAK
WordPress / Hosting / Pozycjonowanie / Seo