Sztuka reklamy / Efektywna reklama w internecie
Tagi: audyt SEO, Facebook, Google ADS, marketing internetowy, reklama w internecie, Social Media, sztuka reklamy
iREBU Specjalista WordPress
Autor: Maciej Skrzypczak
WordPress / Hosting / Pozycjonowanie / Seo
I. Masz stronę internetową i zastanawiasz się, co dalej?
Google Ads - ads.google.com to największy system aukcyjnym. Zapewnia natychmiastowe wyświetlenie się linku do strony internetowej na pierwszej stronie wyników wyszukiwania pod wybraną frazą. Płaci się w nim za kliknięcia i pozycje w wyszukiwarce, ale cena nie jest jedynym czynnikiem wpływającym na pozycję reklamy. Optymalizacja kampanii polega na dążeniu do jak najwyższego wyniku jakości. Reklamodawca, który zadba o treść dopasowaną do słowa kluczowego i spójną ze stroną docelową, zapłaci mniej. Kampania pozostawiona bez kontroli lub źle skonfigurowana może szybko wyczerpać budżet reklamowy, nie przynosząc zadowalającego współczynnika konwersji.
Facebook - business.facebook.com, obecnie, to już nie tylko platforma społecznościowa, ale i rozbudowany portal reklamowy, na którym możemy promować swoją ofertę.
II. Najbardziej przydatne linki przy prowadzeniu marketingu internetowego:
Mapy:
Ogłoszenia lokalne oraz branżowe:
Katalogi z przetargami oraz zleceniami:
Aukcje internetowe:
Sklepy internetowe:
Porównywarki cenowe:
Zakupy grupowe:
Social Media:
Zbieranie opinii klientów:
POLECANE / Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie
Więcej informacji można znaleźć na naszym kanale Facebook i Instagram.